Część kluczowych treści została ukryta. Dostęp do nich otrzymasz po zakupie szablonu.
Podtytuł, opisujący krótko i konkretnie cel, który Klient osiągnie z Twoim produktem
Wpisz tytuł i cel, który klient osiągnie z Twoim produktem/usługą
W 2 zdaniach opisz, jak Twój produkt lub usługa pomoże Twojemu klientowi. Podkreśl, że kupując Twój produkt może rozwiązać swój problem.
W tej sekcji możesz zwięźle opisać problem, z którym boryka się Twój klient.
"Czy to brzmi dla Ciebie znajomo?/ "Czy to o Tobie?"
Wyobraź sobie sobie, w jakiej obecnie sytuacji jest Klient i to opisz. Postaw się na jego miejscu. Zwróć uwagę na wyzwania, z jakimi się mierzy i potrzeby, które odczuwa.
Możesz też opisać swoją historie, konkretne trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi lub usłudze on również może osiągnąć swój cel i zrobić to o wiele szybciej i lżej. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta.
Kapsuła do przyszłości, czyli… Wyobraź sobie jak by to było….
W tej sekcji opisz rezultaty, które może osiągnąć Klient
Skup się na konkretnych korzyściach. Skuteczny opis rezultatów nie może pozostać ogólny, bo nie będzie skuteczny. Skoncentruj się na konkretnych korzyściach, jakie Klient otrzymuje dzięki Twojemu produktowi lub usłudze.
Możesz też opowiedzieć historię sukcesu jakiegoś Twojego klienta. Ludzie kochają story telling! Podziel się prawdziwymi opowieściami sukcesu ludzi, którzy już skorzystali na współpracy z Tobą. Opisz, jak zmieniło się ich życie i jakie osiągnęli rezultaty. To wzmacnia zaufanie i pokazuje, że Twój produkt/usługa są skuteczne
Jeśli takie posiadasz, wykorzystaj dane i statystyki, aby potwierdzić skuteczność swojego produktu, usługi bądź głównej metody. Przytaczając konkretne liczby, uwiarygodnisz swoją ofertę i łatwiej będzie użytkownikom wyobrazić sobie korzyści, jakie mogą wyciągnąć.
Pamiętaj, że kluczem do skutecznego opisu rezultatów jest uczciwość i autentyczność. Nie obiecuj gruszek na wierzbie, ale jednocześnie nie bój się pokazać, jak Twój produkt może naprawdę zmienić życie i przynieść pożądane rezultaty. I pamiętaj, że odpowiedzialność za sukces nie jest tylko w Twoim produkcie/usłudze, ale w pracy własnej Twojego Klienta.
Teraz możesz to osiągnąć!
Tu umieść hasło sprzedażowe
Z [Nazwa Twojego produktu/usługi] + Umieść tu główną korzyść, jaka płynie z zakupu Twojego produktu/usługi
Zbierz kluczowe informacje o produkcie i ponownie zaznacz, jakie korzyści przyniesie użytkownikowi wybór Twojego produktu.
Ten produkt to...
- "Możesz opisać swój produkt w kilku punktach. Pamiętaj, że dla klienta najważniejsze są rezultaty, a nie sposób ich osiągnięcia.
- Zamieść kluczowe informacje, które mogą być ważne dla odbiorcy.
- "Możesz w dowolnym momencie usunąć lub dodać nowy punkt za pomocą jednego kliknięcia.
kolejna sekcja na opis produktu
Opisz produkt/usługe w skuteczny sposób
Przykuj uwagę odbiorcy i przekonaj go, że Twój produkt jest dokładnie tym, czego potrzebuje.
Skup się na najważniejszych i najbardziej unikalnych cechach produktu. Co wyróżnia go na rynku? Czy to innowacyjna metoda, niezrównana jakość, czy możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb?
Unikaj zbyt skomplikowanego słownictwa branżowego. Opisując produkt, używaj języka potencjalnego klienta. Wykorzystaj mocne, przekonujące słowa, które pobudzą wyobraźnię i emocje.
Linijka na dodatkowe podkreślenie komunikatu.
Podsumujmy to ponownie
Po zapoznaniu się z tym produktem/usług ą...
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Umieść jedną korzyść w każdej kolumnie. Najważniejsze fragmenty możesz dodatkowo pogrubić.
Zamawiając produkt teraz otrzymasz
Bonusy
TUTUŁ BONUSU NR 1
Przedstaw korzyści, jakie użytkownik uzyska, nabywając ten bonusowy produkt.
TUTUŁ BONUSU NR 2
Przedstaw korzyści, jakie użytkownik uzyska, nabywając ten bonusowy produkt.
TUTUŁ BONUSU NR 3
Opisz rezultat jaki otrzyma odbiorca jeśli zdobędzie ten produkt.
W tym miejscu możesz dodać wezwanie do działania
Ponownie powiedz, co Klient zyska, decydując się na Twoją ofertę.
Dodatkowy tekst
Nazwa Twojego produktu
59 zł
zamiast 399zł
Podsumuj w tym miejscu, co zawiera produkt np.:
60 minut praktycznej wiedzy
karty pracy ułatwiające wdrożenie zmian
spotkanie na żywo
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
BESTSELLER!
Dodatkowy tekst
Nazwa Twojego produktu
99 zł
zamiast 489zł
TO CO W WERSJI 1 PLUS DODATKOWO:
30 minutowe spotkanie 1:1
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
bonus nr 2
Dodatkowy tekst
Nazwa Twojego produktu
399 zł
zamiast 649zł
TO CO W WERSJI 2 PLUS DODATKOWO:
dodatkowa sesja 1:1 90 min
BONUS:
np. szkolenie „Tutaj podaj tytuł”
bonus nr 2
bonus nr 3
Z mojego produktu skorzystało już x osób
Co o nim mówią moi klienci?
A dlaczego możesz mi zaufać?
Przedstaw się w tej sekcji w kilku zdaniach.
Skup się na wartości, jaką oferujesz klientowi: Choć jesteś główną postacią tej opowieści, pamiętaj, że to nie o Tobie jest cała historia. Skoncentruj się na tym, jak Ty i Twój produkt możecie pomóc użytkownikom. Podkreśl korzyści, jakie otrzymują dzięki współpracy z Tobą. Daj im powody, aby uwierzyli, że są na właściwej drodze.
Możesz również opisać swoje trudności, które doskonale znasz, bo przechodziłaś to samo co Twój odbiorca. Opisz drogę, którą przeszłaś, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteś teraz. Wykaż się empatią i zbliż się do klienta. Pokaż mu, że dzięki Twojemu produktowi może osiągnąć swój cel o wiele szybciej.
Najczęściej zadawane pytania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ostatnie wezwanie do działania!
„Klient zapoznał się z ofertą, a teraz jest idealny moment, aby przekonać go, że wybór Twojego produktu to najlepsza decyzja, jaką może podjąć.
Nazwa Twojej strony – Polityka Prywatności